Grygovské otevřené fórum

Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání  

Autor Téma: FAQ - časté dotazy k práci s počítačem  (Přečteno 3325 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

J.S.

  • Amatérský pisálek
  • Globální Moderátor
  • Ultrasuperčlen
  • *****
  • Oblíbenost: +551/-25
  • Offline Offline
  • Příspěvků: 1067
  • F. Schiller (1759-1805): Život znamená snít.
FAQ - časté dotazy k práci s počítačem
« kdy: Únor 21, 2007, 21:26:53 odpoledne »










Autor: neznámý
« Poslední změna: Březen 16, 2007, 18:47:13 odpoledne od J.S. »
IP zaznamenána

                                                                            J.S.

Dosik

  • Plný člen
  • ***
  • Oblíbenost: +114/-42
  • Offline Offline
  • Příspěvků: 180
Re: FAQ - časté dotazy k práci s počítačem
« Odpověď #1 kdy: Únor 22, 2007, 11:24:58 dopoledne »

Technical support: "Halo, jak vam mohu pomoci?"
Zákazník: "Ze zdroje na mem pocitaci se kouri."
Technical support: "To vypada, ze potrebujete novy zdroj."
Zákazník: "Ne, nepotrebuji! Jenom potrebuji zmenit init soubory."
Technical support: "Pane, to, co popisujete, je poskozeny sitovy zdroj. Musite ho vymenit."
Zákazník: "V zadne pripade! Kdosi mi rikal, ze staci zmenit init soubory, aby se to spravilo! Vsechno, co po vas chci, je, abyste mi rekl ten spravny prikaz..."
Po deseti minutach usilovne snahy technika vysvetlit podstatu problemu a jeho reseni, zakaznik vytrvale tvrdil, ze pravdu ma on. Frustrovany technik uz to nevydrzel a odpovedel: "Je mi lito. Bezne to zakaznikum nerikame, ale existuje nedokumentovany prikaz DOSu, ktery vyresi tento problem..."
Zákazník: "Ja to vedel!"
Technical support: "Pouze pridejte radek "LOAD NOSMOKE.COM" na konec souboru CONFIG.SYS a vsechno bude pracovat normalne. Dejte mi vedet, jak to vypada..."
Asi po deseti minutach vola znovu.
Zákazník: "Nefunguje to. Ze zdroje se porad kouri."
Technical support: "Dobra. Jakou verzi DOSu mate?"
Zákazník: "MS-DOS 6.22"
Technical support: "Aha, tak to budete mit problem. Tato verze DOSu neobsahuje NOSMOKE. Budete muset zkontaktovat Microsoft a pozadat je o update. Dejte mi vedet, jak to dopadlo..."
Priblizne za hodinu telefon zazvonil znovu.
Zákazník: "Potrebuji novy zdroj."
Technical support: "Jak jste dosel k tomuto zaveru?"
Zákazník: "No, volal jsem na Microsoft a rekl technikovi to, co jste mi rikal. Pak se mne zacal ptal na chovani toho zdroje..."
Technical support: "A co vam rekl?"
Zákazník: "Rekl, ze muj zdroj neni kompatibilni s NOSMOKE..."


IP zaznamenána

Dosik

  • Plný člen
  • ***
  • Oblíbenost: +114/-42
  • Offline Offline
  • Příspěvků: 180
Re: FAQ - časté dotazy k práci s počítačem
« Odpověď #2 kdy: Únor 22, 2007, 11:26:45 dopoledne »

Od pracovníka Hewlett-Packard TechSupport:
Zákaznice měla velmi specifický problem, který jsem nedokázal vyřesit. Nemohla tisknout žlutě.
Všechny ostatni barvy byly v pořádku, což je zvlástní, protože základní barvy jsou azurova, purpurova a žlutá - např. zelená je kombinací azurové a žluté, ale zelená se vytiskla v pořádku.
Všechny barvy spektra se vytiskly - vyjma žluté. Nechal jsem zákaznici vyměnit cartridge. Nechal jsem ji smazat a přeinstalovat ovladače.
Nic nefungovalo.
Požadal jsem spolupracovniky o pomoc - nikoho nic nenapadalo. Po dvou hodinách zkoušeni už jsem jí chtěl řici, aby poslali tiskarnu k nám na opravu, když tu se tiše zeptala: "Nemám zkusit tisknout na nějaky bilý papir, misto tady toho žlutého?"

IP zaznamenána
 

Stránka vytvořena za 0.081 sekund, 23 dotazů.